marry me!
In an innovative attempt to combat social isolation, the Japanese government passes a NEET Protection Law, creating an agency to match NEET (Not in Education, Employment, or Training) individuals with government employees. Shin Akiyasu (Toshiki Seto), a 28-year-old civil servant, is paired with Himari Sawamoto (Rinka Kumada), who was signed up for the program without her consent. Forced to live together as "husband and wife," the unlikely couple must navigate their unexpected arrangement. As they struggle with their unconventional living situation, they begin to discover unexpected connections and potential feelings for each other. Based on a manga series by Miku Yuuki, this unique social experiment challenges the boundaries of relationships and personal freedom.