68 Whiskey
Buckley's Goat
Roback faces disciplinary action, Alvarez deals with trauma on the job and learns shocking news from home, and Roback and Davis's money-making scheme doesn't go as planned.
Finger Lickin' Good
Roback, Davis and Petrocelli stumble on a puzzling operation, Alvarez faces a judgment call and a life-changing idea, and Durkin makes plans with Sasquatch.
Petrocelli tries to protect Buckley's goat, a search and rescue mission connects Alvarez with a local, and Davis's and Roback's scheme gets complicated.
Following an attack on the base, Roback and Davis set out on a dangerous mission for medical supplies and Alvarez gets on-the-job training.
Roback reveals a dangerous secret to Alvarez, Davis takes a gamble to pay for his mother's treatments, and Holloway gets a tip that allows her to help the locals.