7 Little Johnstons 7 Little Johnstons
In some ways, the Johnstons are an average American family of seven in rural Georgia trying to achieve the American Dream. This is no ordinary family, however -- they are the largest known family of little people in the world.
Birds and Bees Make Babies
Trent and Amber Johnston are in the middle of renovating their dream home from top to bottom while raising five children. As the family prepares for Anna and Elizabeth's first formal dance, they receive a shocking call from school.
The Johnston family is expanding! After having two biological children and adopting three children, it's now time to add... a bunch of chickens! While Trent builds a chicken coop, Amber takes Alex and Emma to their first karate class.
There is a dilemma whether to purchase living room furniture or a brand new TV in the midst of renovation. Meanwhile, Jonah tries out for the high school soccer team.
The family takes a break from their fixer-upper and goes on a ski trip, but when Trent is diagnosed with pneumonia it's up to Amber to keep the vacation on track.
Trent and Amber continue to keep the spark alive in their marriage especially on Valentine's Day when they go out for dinner and dancing. Later, Trent has a very special Valentine's Day surprise for Amber waiting at home.
Amber hits her breaking point with their dysfunctional kitchen. The kids plan a surprise birthday dinner for Trent and Amber, while Trent trains for a Fun Run.