Darcey's first meeting with Jesse's family and friends doesn't go as smoothly as she planned. Then, Jesse faces the reality that a relationship with Darcey means he will be a stepfather, and he wonders if he is ready for the responsibility.
Jesse and Darcey have a huge fight over Darcey's drinking, and Jesse lays out an ultimatum. Jesse has a surprise for Darcey before she must return home, but it may not be the gift that Darcey wants. Later, Darcey prepares for Jesse to arrive in the US.
Jesse prepares to meet Darcey's daughters for the first time, even though he worries they need to resolve some of their issues before bringing the kids into the picture. Then, bickering at Darcey's birthday dinner turns into a huge blow-up.
Darcey's twin sister, Stacey, questions whether or not Jesse's intentions are real. Then, a dinner with Darcey's daughters devolves into yet another fight. When Jesse walks out, Darcey wonders if he'll ever return.