90 Day Journey: Corey & Evelin
Adventurer Corey moves from Washington to Ecuador to be with his longtime girlfriend, Evelin. He must come to terms with tough living conditions and revelations about Evelin's past if their relationship and co-owned business are going to make it.
In Washington, Corey reveals how much money he has given his girlfriend Evelin to invest in a cocktail bar down in Ecuador. She gives him a life-changing ultimatum, and he breaks big news to his parents.
Corey tells his parents that he's moving to Ecuador to be with Evelin, and his mom goes with him to get the necessary vaccinations. He starts to question his decision, and when he lands in Ecuador, Evelin is nowhere to be found.
Corey's first impression of Ecuador is not as he expected. He struggles to win over Evelin's family, and Evelin wonders if he'll be comfortable living there.
Corey and Evelin prepare to open their cocktail bar and have different visions for their future. Corey discovers more about Evelin's past and questions her about her ex-boyfriend.
Corey asks Evelin to cut off her ex, Raul. Then he receives shocking family news and has to fly home to Washington. Corey returns to Ecuador with less than a month on his visa to convince Evelin to wed.