90 Day Journey: Tarik & Hazel
Single-dad Tarik is excited to head to the Philippines to meet his beautiful girlfriend, Hazel, in person for the first time. Tarik's brother, Dean, however, distrusts Hazel, and he tags along with Tarik to make sure Tarik doesn't rush into anything.
Single-dad Tarik prepares to head to the Philippines to meet his beautiful girlfriend Hazel.
Tarik and Hazel decide they need time together without Dean, so they take a romantic beach trip.
Tarik meets Hazel's conservative parents, and Tarik's brother makes accusations against Hazel.
Dean begs Tarik to get a prenup. Then, Dean shares some shocking news of his own.
Tarik is thrilled that Hazel is coming to the US, but he's been keeping a secret that may jeopardize their relationship.
Tarik shows Hazel around Virginia Beach and introduces her to his friends who have a lot of questions for Hazel.