90 Day Journey: Tiffany & Ronald
Tiffany and her 8-year-old son, Daniel, leave Maryland to join Ronald in South Africa. Financial stresses, safety concerns and Daniel's happiness all factor into the couple's quest for a life happily ever after.
Tiffany and her 8-year-old son leave Maryland for South Africa, where Tiffany plans to marry Ronald.
Tiffany and her son arrive in South Africa. Ronald's friends throw him a bachelor party.
Tiffany's son Daniel expresses doubts about South Africa, and the couple's wedding day arrives.
Tiffany and Ronald go apartment shopping and surprise their families with big news.
Tiffany and Ronald visit a hospital maternity ward, and Tiffany makes a difficult decision.
Ronald meets baby Carley. Tiffany struggles to care for the kids by herself during quarantine.