90 Day Journey: Melanie & Devar
Melanie and Devar's steamy vacation romance in Jamaica turns into an engagement, and Melanie brings Devar home to her small town in Pennsylvania to meet her son and hopefully win over her skeptical sisters.
Melanie welcomes her Jamaican fiance Devar to her small Pennsylvania town and introduces him to her 11-year-old son. Melanie's sister questions Devar's intentions, and the couple visits Devar's mother in Maryland.
Melanie and Devar shop for wedding rings, and he reveals something that surprises Melanie.
Melanie's son gives his best man speech at her wedding to Devar, and the couple visits Jamaica.
Devar receives his green card, and he and Melanie share a big change in their family.