90 Day Journey: Rachel & Jon 90 Day Journey: Rachel & Jon
Rachel fell in love with Jon after they met on a karaoke app. Now, she is flying to England with her 8-month-old daughter to see if Jon has what it takes to be both a husband and a father, but a secret from his past might jeopardize their future.