A day to live
Men and women of different ages who are going through a good time in their lives are visited by death, embodied by a charismatic woman, who warns them that they have little time left. They have 24 hours to resolve their pending secrets. Each of the people visited by death keeps a secret, and now, in a race against the clock, they have to assume responsibility and do everything they can to gain extra time.