A Dream Within a Dream
Actress Song Xiao Yu (Li Yi Tong) is trying to rise to the top of the industry. Her life takes an absurd turn, however, when she mysteriously transports into the plot of the script she's reading and becomes the heroine Song Yi Meng. Because Yi Meng's fate in the story ends in tragedy at the hands of the male lead Nan Heng (Liu Yu Ning), Xiao Yu tries to change the plot. Unfortunately, no matter what she does, she seems to wake right back up where she started – in Nan Heng's control. In a last-ditch attempt to create a better ending for Yi Meng, Xiao Yu decides to hatch a plan to kill Nan Heng. Will this final attempt bring her the ending she wishes for, or is there a different twist in store for her?