Serendipity
Fifteen years ago, Mu Xiao Ru (Wen Mo Yan) and Yan Sui (Sky Li) shared a brief but memorable encounter. When Xiao Ru discovers a mysterious bracelet that can transport her through parallel universes, she unexpectedly reunites with Yan Sui. As they encounter each other in different worlds, they realize the bracelet's unique power and the growing evil threatening these universes. Determined to save the worlds and help Xiao Ru return home, they embark on a perilous journey against time. With the evil force relentlessly pursuing them, Xiao Ru and Yan Sui must work together to prevent catastrophic destruction across multiple realities. This is a 2021 South Korean fantasy adventure romance drama directed by Liu Ding Ye.