A Familiar Stranger
Shi Qi (Ke Ying), a talented artist, becomes entangled in court intrigue after witnessing an affair between Shen Qin (Kay Song), the chancellor's daughter, and King Ning (Wang Ze Xuan). Shen Qin, engaged to powerful general Xiao Han Sheng (Ryan Cheng), orchestrates a face-swapping scheme with a magician, trading identities with Shi Qi. Now, Shi Qi is "engaged" to Xiao Han Sheng, while Shen Qin assumes her identity. As both women navigate their new lives, King Ning and Xiao Han Sheng grow suspicious of the sudden personality changes. With their true identities at risk, Shi Qi and Shen Qin must find a way to reclaim their original faces and survive the dangerous court politics. This is a 2022 Chinese drama series directed by Zeng Qing Jie.