A Love So Beautiful
After dealing with multiple rejections from her neighbor, Chen Xiaoxi turns to her friend for help writing a love letter.
Xiaoxi comforts Jiang Chen when his mother cancels her visit, leaving him to mourn by himself on his father's memorial day.
When Xiaoxi decides to run for class leader, Jiang Chen's vote and a scandal of missing fees make her question her leadership skills.
As Jiang Chen's birthday approaches, Xiaoxi signs up to compete in a hurdle race to win a watch for his present.
Jiang Chen refuses to participate in Xiaoxi's production of "My Fair Princess" for the school contest; Wu Bosong grows closer to Xiaoxi while practicing lines.
Reeling from the embarrassing mix-up in the play, Xiaoxi struggles to prepare for her final exams; Xiaoxi's parents debate whether to transfer her to a different school.