Memory Of Encaustic Tile
Shao Xue (Chen Yu Qi), Zheng Su Nian (Lin Yi), and Zhang Qi (Yan Zi Dong) are childhood friends whose lives are deeply rooted in the world of antiques and cultural preservation. As Zheng Su Nian's mother falls critically ill, the trio faces a pivotal moment that will test their relationships and individual aspirations. Shao Xue harbors secret feelings for Su Nian, who reciprocates her emotions, while Zhang Qi, more passionate about mathematics, also loves Shao Xue. When Zhang Qi gets an opportunity to study abroad, the friends must confront their complex emotions and potential futures. Their bond is challenged as they navigate love, personal dreams, and the delicate balance between friendship and romantic feelings.