Put Your Head On My Shoulder
Prapai (Kaimuk Nilawan Iamchuasawad) is a positive-minded accounting student who hopes to build a career in the advertising world. Fate pairs her with a new roommate, Pupaa (New Thitipoom Techaapaikhun), a gifted physics student. Their contrasting personalities initially clash, but they gradually develop feelings for each another. However, their journey to love is far from easy. Love rivals and other complications arise, including a sophisticated senior, a beautiful former friend, and a stunning idol actor. Will Prapai and Pupaa find their way to love? Or will life get in their way? This 2021 Thai drama series was based on a novel by Zhao Qianqian and was directed by Oat Vatanyu Ingkavivat.