Beauty Newbie
University student and perfume enthusiast Liu (Baifern Pimchanok Luevisadpaibul) decides to have plastic surgery, believing she will never get her dream job without first changing the way she looks. Soon after her operation, she befriends the naturally stunning Faye (Jane Ramida Jiranorraphat). Her handsome colleague Guy (Win Metawin Opas-iamkajorn) warns her that Faye is trouble, adding romantic intrigue to her increasingly complicated life. But will Liu’s surgery really help her attain her perfume industry dreams? What might happen if her surgery secrets are exposed? And could she find true love along the way? This 2024 Thai drama series was based on the hit webtoon “My ID Is Gangnam Beauty” by Ki Maeng Gi.