My Love Mix-Up!
Clumsy and energetic high school student Atom (Fourth Nattawat Jirochtikul), harbors a secret crush on his classmate, Matmee (Pahn Pathitta Pornchumroenrut), who sits beside him. One day, Matmee lends Atom her eraser, on which he discovers the name "Kongthap" written with a heart, leading him to believe that Matmee has a crush on Kongthap (Gemini Norawit Titicharoenrak) – the handsome basketball player seated in front of them – and causing Atom to sink into despair. However, Atom later accidentally drops that eraser, only for to Kongthap pick it up and notice his own name on it. Assuming that Atom has feelings for him, Kongthap approaches Atom, who goes along with the misunderstanding to protect Matmee's secret and avoid embarrassment. But as they interact more, Atom begins to question his own feelings, while Kongthap starts to reconsider his initial perceptions. Will this mix-up lead to real love? This drama was based on Japanese manga series of the same name by Wataru Hinekure and illustrated by Aruko.