Wandee Goodday
After getting turned down by his long-time crush, orthopedic doctor Wandee (Inn Sarin Ronnakiat) gets drunk and hooks up with Yoryak (Great Sapol Assawamunkong), a boxer who Wandee had seen earlier that day as a patient. Although the two originally intended to keep things as a one-night stand, Wandee and Yoryak begin a secret friends-with-benefits relationship. Eventually, the two begin to develop romantic feelings for each other, but they both also have other people that they're interested in. Is Wandee and Yoryak's budding romance meant to be, or is it destined to end in heartbreak?