Vice Versa
Talay (Sea Tawinan Anukoolprasert), after landing his dream job, is involved in a near-fatal accident that transports him to a parallel universe where he is now known as Tess. Seeking help from the Association of Thai Citizens in the Alternate World, he learns he must find his "portkey" – the only person who can send him back home. Crossing paths with Tun (Jimmy Jitaraphol Potiwihok), a former friend of Tess and fellow universe traveler, Talay works to rebuild their relationship, hoping Tun is his key to returning home. As they grow closer, genuine feelings emerge, leaving them to wonder what will happen if their connection is lost upon returning to their original universes. This is a 2022 Thai romantic comedy drama directed by X Nuttapong Mongkolsawas.