I Will Knock You
University student Thi (Bom Thanawat Uthaikitwanit) works part-time as a tutor for high schoolers. When he sees one of his students getting roughed up by an unruly street gang led by Noey (Tar Atiwat Saengtien), he steps in to save the day. However, this isn’t the last time he runs into Noey – somehow, the troublemaker seems to be everywhere, always up to no good. Fate throws Thi an even harder curveball when he takes on a new student, only to discover that it’s none other than Noey! Thi starts to wonder if he can help Noey change his ways… but Noey has secretly fallen for Thi. Could this unlikely relationship work out, and possibly be the spark Noey needs to get his life back on track? This 2022 Thai BL drama was based on the novel “I Will Hit You Na, Noei” by KoreanRabbit and was directed by Champ Weerachit Thongjila.