Bad Buddy
The families of Pran (Nanon Korapat Kirdpan) and Pat (Ohm Pawat Chittsawangdee) have been locked in a seemingly endless feud, intent on passing the hatred down to the next generation. But when Pran rescues Pat’s younger sister from danger, the tensions between them begin to ease, and a shared love of music eventually helps them form an unlikely bond. But this comes to an end when family circumstances force them to part during high school. Fate, however, has other plans. They reunite at university – only to find themselves in rival majors. While their peers urge them to despise each other, Pran and Pat can’t deny the sparks of mutual attraction between them. Can their relationship survive the shared hatred of their families and schoolmates? Based on the novel “Behind the Scenes” by Afterday and -West-.