A Mother's Son A Mother's Son
After missing schoolgirl Lorraine Mullary is found stabbed, Rosie is appalled to find Jamie has hidden his blood-stained trainers. She confides in Jamie's father and together they need to find out what Jamie is up to.
With the family now torn apart, Ben moves out with his children. Rosie receives a call from Jamie, asking her to meet him on the beach. When she goes, alone, to meet him, Jamie tells her what really happened on that fateful night.