A Ninja and an Assassin Under One Roof
On the way home from school one day, Konoha Koga rescues Satoko Kusagakure, a ninja who escaped her village. Soon, pursuers from the village show up in search of Satoko only to be deftly dealt with by Konoha. As it turns out, the unassuming high schooler is actually an assassin. Thus, the potentially cutthroat cohabitation of a ninja and an assassin begins!
Konoha wants to become the best assassin and it seems that Satoko's ninja skills will come in handy.
Satoko attempts to buy new clothes for herself and runs into Kuro, the leader of the runaway ninjas.
Satoko tries to find a part-time job, but it's not as easy as she thought, and Kuro's SO appears!
Satoko is replaced by... A robot? And Konoha is none the wiser, forming an unshakable bond with the robot.