A Week’s Grace
Completely in love, Park Ga Ram (Kwon Yuri) and Kim Seon Jae (Hyun Woo) are devastated by a tragic traffic accident that kills Ga Ram and leaves Seon Jae in a coma. Awakening in a mysterious realm, Ga Ram meets a stranger known as X who offers her a chance to save Seon Jae's life with an impossible condition: she must break up with him during her last week on Earth. Struggling to let go of her beloved, Ga Ram returns to Seon Jae, facing the heart-wrenching challenge of ending their relationship to potentially save his life. Her emotional journey tests the limits of love, sacrifice, and second chances. This is a 2021 South Korean romance drama directed by Kim Gyoo Hyun.