Finland Papa
Lee Yu Ri (Kim Bo Ra) is devastated by her grandmother's death and seeks a fresh start by interviewing at Finland Papa, an unusual cafe where eating together is the interview process. She gets the job and discovers the staff must adopt "family names" and always dine collectively, a practice that reminds her of her first love Baek Woo Hyun (Kim Woo Seok), who always ensured she never ate alone. As she navigates this mysterious workplace, she wonders if her connection to Finland Papa might somehow reconnect her with Woo Hyun, from whom she previously parted sadly. This is a 2023 South Korean drama series directed by Park Su Min.