Access All Areas
Snowdonia
Francesca Chiorando goes on a high-octane, nail-biting adventure in Snowdonia, one of the remotest corners of the UK.
Sahara
Francesca is in Morocco to experience life on the edge of human capability and takes ona survivl challenge walking alone amongst the sand dunes of the Sahara.