Mud, Sweat & Beards
On each episode of this all-new series, Donny Dust and Ray Livingston tackle the earth's most remote locations, where they'll build a new primitive paradise using their unrivaled wit and wilderness ingenuity.
Alaskan Wilderness
Donnie and Ray build a spruce bow smoker after hunting a porcupine and make it a meal.
Ray and Donny build a horno to cook rattlesnake and hare after weeks surviving solely on cactus.