Accidentally Meow On You
Zhou Tian (Hu Bing Qing), a passionate athlete, suffers a leg injury that derails her sports career. She unexpectedly lands a job as an assistant at a powerful media firm, where she encounters the cold and calculating CEO Ji Chen (Xing Zhao Lin). Their relationship starts off rocky, with constant conflicts and misunderstandings. Unbeknownst to Zhou Tian, she begins an anonymous online flirtation with a fellow cat lover, who turns out to be Ji Chen himself. Despite their initial antagonistic interactions, their shared love for cats might just be the unexpected bridge that brings them closer together.