Delicious Romance
In this modern corporate landscape, Xia Meng (Naomi Wang), a powerful businesswoman, navigates professional success while struggling with a relationship that feels constrained by her achievements. Liu Jing (Li Chun), a perfectionist food blogger, and Anchorwoman Fang Xin (Zhang Han Yun), recently divorced, similarly grapple with personal and professional challenges. Despite facing workplace opposition and personal setbacks, these three women strive to overcome societal barriers and pursue their individual paths to happiness and fulfillment. Their interconnected stories reveal the complex dynamics of contemporary women's lives, exploring themes of ambition, love, and self-discovery.