My Handsome Roommate
Mo Yi (Lu Yang Yang), a 25-year-old concept artist at MIT, is frustrated with her stagnant career and lack of romantic prospects. After being passed over for promotion by a workplace rival, she yearns for a connection to her past. Years ago, she shared a close friendship with You Yu (Zhang Rui), a fellow student who once saved her from bullies. Now a successful cartoon artist, You Yu is unexpectedly transported into Mo Yi's living room through a mysterious time travel event. Despite not initially recognizing her, he finds himself without a place to stay, and Mo Yi offers him shelter. Their unexpected reunion raises the possibility of rekindling their childhood connection and exploring a potential romantic relationship. This 2021 Chinese drama series was directed by Ma Shi Ge.