Active Shooter: America Under Fire
Aurora, Colorado
Survivors and first responders recount the 2012 movie theater shooting in Aurora, Colorado. A grieving family challenges the media.
San Bernardino, California
The 2015 shooting in San Bernardino brings out a massive response from law enforcement. A shocked community responds to homegrown terrorism.
The city of Charleston is ripped apart by a shooting at a historic church. In the aftermath, the community is divided by the idea of forgiveness.
Stories of loss and heroism during the 2013 shooting at the Washington Navy Yard. The shooter’s sister recounts her brother’s descent into violence.
A shooter’s violent path through Santa Monica leads to a deadly confrontation on a college campus. An examination of the shooter’s mental health.