AEW
Dynamite – Are You Elite – Air Date 10/2/19
AEW World Champion Chris Jericho teams up with two mystery partners to battle Kenny Omega and the Young Bucks, the AEW Women’s Championship is decided, and Cody takes on up-and-comer Sammy Guevara.