Agatha Christie: Towards Zero Agatha Christie: Towards Zero
England, 1936. Tennis star Nevile Strange's scandalous divorce sparks tension at Lady Tressilian's estate. When a murder occurs, detective James Leach must uncover the truth before someone else falls victim to the unknown killer.
After a scandalous divorce, a volatile mix of guests converge on a coastal estate, where a troubled detective wrestles with his own despair.
When the killer strikes again, Detective Leach is drawn into a toxic maze of deceit and dysfunction, and must rediscover his copper's instincts.