Ahiru no Sora
Sora Kurumatani can soar and score on the basketball court! With a passion for the sport he inherited from his mother, Sora vows to her that he’ll take top prize at a high school basketball tournament… but there’s one problem. His new school’s basketball club has turned into a hangout for delinquents!