Ai-Mai-Mi
The girls of this manga club have the imagination for manga, but not the work ethic.
This episode is a short gag collection.
A new contender has entered the realm and challenges Ai Mai and Mi to a manga battle!
The pouring rain could be a sign of the end of humanity itself... What will Ai's fate be?
Mi has been sucked into the world of online video games and only her friends can save her!