Alaska: The Last Frontier: Kilchers Revealed
Before the Freeze
The Kilcher family lives on a 600-acre homestead in Alaska; the family tries to squeeze in a hunting trip before winter.
Charlotte and August run into a snowstorm while searching for a newborn calf; Eivin and Eve go ice fishing on Caribou Lake.