Alien Encounters: Fact or Fiction
Alien Inside Me
Tormented by childhood memories of abduction, a woman discovers an implant in her body. A sailor captures lights over the Pacific Ocean that he believes are alien craft, and a couple finds unusual footprints in the woods.
A lobsterman from Maine relives a harrowing encounter that has haunted him for years. A family witnesses a strange string of lights in the sky, and a man believes he can communicate with alien crafts.
A musician captures a strange object flying over a highway in California. A tourist takes what could be the most compelling UFO photo ever, and two friends fear they were abducted on a road trip.
A man shares an original Area 51 video from 1992 for the first time; multiple people capture a Texas UFO sighting; and a man films an unusual hovering object in Utah.
A man captures a beam of light in the desert, a couple is convinced they communicated with a UFO, and a military man thinks he discovered a portal.