Extraterrestrials: They Are Among Us
Contacts with Crew Members
From the Canary Islands to Galicia, passing through Catalonia, in very special places such as the Canadas del Teide or on the mountain of Montserrat, witnesses and those contacted assure that UFOs have been making appearances for decades; and they claim to have proof of it!
What can lead a military man to draw his service weapon in his own base, and completely unload the magazine of his rifle? In the cases that we are going to analyze, these military men claim to have witnessed the appearance of strange humanoid beings.