All Day SJ
Join Scotty James on his journey as he navigates through the action sports industry with fellow athletes, coaches, family, friends and inept athlete manager, Quinton 'Pecky' Peck.
Heaven is a halfpipe
Scotty James's career is hitting new heights after a big winter, but major success comes with major responsibility. Scotty is getting used to life as a celebrity beyond the snowboarding world.
Mission impossible
Scotty James and Pecky arrive in Switzerland ahead of the LAAX Open and set up a meeting with master halfpipe builder Jeremy Carpenter about building a pipe in Australia.
Scotty James rides the incredible backcountry of Japan’s best mountains and gains insight into the people, food and culture of one of the world’s greatest snowboarding locations.
Pecky arrives in Los Angeles for the biggest meeting of his life. Scotty James shows him the sights at Robbie Maddison’s house, but it’s clear that the anxiety of meeting SJ’s sponsors is distracting.
Scotty James is riding high after going a historic five for five in competitions so far and is looking to stay undefeated among the stacked field of competitors.
After a big crash in the semi-finals of the Burton US Open, Scotty James looks to bounce back to the top of the podium to go six for six and cap off his dream undefeated season.