All on the Line with Joe Zee All on the Line with Joe Zee
Since Kara Janx's appearance on Project Runway, she has struggled to be recognized as a real designer and not just a reality TV star. Joe thinks Kara needs a signature look that can fit women of all shapes and sizes.
Layla and Josh are on the verge of losing their lingerie line, and their relationship. Joe Zee thinks they need to change their direction before they can reach success in the lingerie market.
Gemma Kahng was once an iconic designer who took the fashion world by storm in the '90s, but is struggling for relevance. Joe Zee can help, but fears she won't be willing to ditch her outdated designs and create a new look.
Dana Maxx took the fashion world by storm with a meteoric explosion on the scene but quickly found herself in major debt. Joe Zee thinks Dana is in need of a business makeover.