All the Right Moves
Breaking Ground on Shaping Sound
Travis Wall teams up with dance stars Teddy, Nick, & Kyle to create Shaping Sound.
Hearts get broken and friendships are severed when Teddy breaks the bro code by flirting with Kyle’s girlfriend, Taja threatens to quit the company and Travis faces his fear of dancing alone.
Travis and Kyle must perform on their own at a dance convention; Teddy tries to keep Taja from quitting the company.
With their theater secured, the boys shift into high gear in preparation for the big premiere show. However, friendships are stretched to their limits when Teddy is sidetracked by his pet project and Nick is stressed over choreographing his solo.