Step It Up
In Step It Up, Traci Young-Byron, a former Miami Heat Dancer and longtime team captain, is the owner of the elite dance company, the Young Contemporary Dance Theatre (YCDT). Traci’s competitiveness leads her to use unconventional methods to motivate her co-ed dance team.