Almost Fly
Funky Thang
“W” and Ben scour Eichfeld for the perfect rap beat to perform at their school festival, while Nik discovers some DJ talents of his own.
Fresh off the humiliation of the school festival, the crew finds their groove in the language they know best: German. Later, their new manager, Alex, lands the boys a job that may be too good to be true.