Altair in Starland
A Bad Stair Day
After a bang on the head Orson, the Clown, is inspired to create an escalator. Altair hopes the device may revolutionise Starland's transport system.
Altair and Gosho are invited to a Grand Ball in the Palace. For different reasons both fear they'll look ridiculous. Altair comes off best simply by dancing to the music.
Torn between his responsibility for a Gosho experiment in bi-location and promise to protect Gretchen's home and furniture from Wood, Altair gets into his worst ever muddle.