American Auto
Payne Motors gets a new CEO on the same day they're rolling out a new self-driving (and problematic) vehicle.
White Van
Katherine deals with the PR fallout of a serial killer driving a Payne. Jack tries to figure out his role in the company.
Katherine and the team reshoot a commercial to make it more inclusive of the LGBTQ+ community.