AMG
50 years ago, the engineers Aufrecht and Melcher refined the DB 300 SE racing engine so perfectly that race driver Manfred Schiek won the Touring Car Championship ten times and set the foundation for the success of Mercedes-AMG. Today the company is a world brand and you can’t imagine a world of high-performance cars without AMG. MOTORVISION TV pays tribute to Aufrecht and Melcher from Großaspach.