Amish Mafia
The Amish Mafia is secret subculture within the Amish community of Lancaster, Pennsylvania. They provide protection for their people and deliver righteous justice against those who stand in their way.
In this special episode, loaded with never before seen footage, producers track down members of the now fractured Lancaster and Ohio mafia crews to ask hard-hitting questions about their lives, the Amish community, and the authenticity of the show.