Amo despertar contigo
Pablo, a boy that loves his job as policeman decides to ask Cindy, his girlfriend, for marriage. Othon organizes a dinner to celebrate the birthday of Maia and Federico asks her for marriage.
Cindy begs Tulia to talk with Pablo and convince him to give her another chance. Federico convinces Othon to do businesses with him and gets happy when he promises to convince Maia to return with him.
Some thieves intercept Maia to abuse her but Pablo arrives in time to prevent it. Pablo tells Negro that he is in love with Maia.
Pablo wants to tell Maia that he is a bodyguard but Antonia says that he is a successful florist and the most coveted man of Mexico. Pablo surprises Maia with a delicious meal.
Cindy, Jenni and Mosquito arrive at the concert of Maluma and he takes them to the first row. Antonia has a double identity and begins to do new businesses.
Rafael gets upset to know that Cindy will not get married with Pablo. Antonia keeps lying about the life of Pablo to thank him for not telling the truth about her double identity.