An Idiot Abroad
Ricky Gervais and Stephen Merchant send their friend Karl Pilkington to tour the Seven Wonders of the World. This fish out of water cultural adventure, lets viewers experience the world through the eyes of a man who is a little different. Watch as Karl struggles through journeys that most of us would love to have an opportunity to enjoy.
Ricky Gervais and Stephen Merchant send reluctant Karl Pilkington to India to see the Taj Mahal. But before he can get there, he's forced to visit the largest religious festival in the world, stay in an Ashram with a living Saint, and play with cow poo.